Menu

Over Jeroen

Jeroen de Liefde is de drijvende kracht achter Knooppunt. Jeroen heeft veel automotive, retail en marketing ervaring en is in het bezit van een MBA titel. Jeroen is getrouwd, vader, sporter (hockey, tennis en golf),  Formule 1 enthousiasteling (ook van Formule-E) en autoliefhebber, maar pakt ook graag de fiets.

  • Retail: 1989 gestart binnen de doe-het-zelf branche bij de HDB Groep (Hubo / Doeland / Big Boss) waar hij allround inkoop, commercie en winkelbegeleidingservaring heeft opgedaan.
  • Commercie & Marketing: bij Altrex mede de organisatietransitie vormgegeven van productgericht naar marktgericht denken. Tevens een brede productmarketing ervaring opgedaan van idee ontwikkeling tot marktintroductie.
  • Automotive: bij Pon’s Automobielhandel ruim 10 jaar ervaring opgedaan op het gebied van strategie- en beleidsontwikkeling, netwerkontwikkeling van auto(schade)bedrijven en het organiseren en implementeren van serviceconcepten, projecten en samenwerkingsverbanden.

“ Ik ben Knooppunt gestart omdat ik me begon af te vragen hoe lang we nog door kunnen gaan met het laten toenemen van het wegverkeer en daarmee onze CO2 uitstoot. De wegen en de steden slibben dicht, we staan elke dag weer vast in de file en we bewegen veel minder dan we zouden willen. Dit is niet alleen slecht voor het milieu maar ook voor de kwaliteit van onze leefomgeving. Als je daar de opwarming van de aarde en het uitputten van onze fossiele grondstoffen bij optelt kwam ik tot de conclusie dat ik vanaf nu wilde bijdragen aan een schone en duurzame leefomgeving. Daarom ben ik Knooppunt gestart. “

Allemaal een dagje thuiswerken of een keer in de week met je e-bike naar je werk, is toch best haalbaar? De filosofie van Knooppunt is dat vele kleine stapjes een grote impact kunnen hebben. Vindt u dat ook? Laten we dan vast kennismaken.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Heeft u een vraag voor ons? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we een afspraak maken. U kunt ons bereiken via het contactformulier.

Ga naar contact